Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  كولرگازي 24000 ال جي بانه كولرگازي 24000 ال جي بانه

کولر گازی گری 30000

كولرگازي 24000 ال جي

محل نصب كولرگازي 24000 ال جي

در حل حاضر در تمامي ساختمانهاي واقع در شهرها و مكانهاي مسكوني انبوه سازي شده از كولرگازي بعنوان سيستم تهويه هواي مطبوع به طور گسترده استفاده شده است. اما سوال اينجاست كه محل نصب اين سيستم تهويه در كجاي ساختمان بايد باشد و از نظر فني داراي چه شرايطي باشد. در اين مقاله به تشريح اين موضوع خواهيم پرداخت.

قبل از جانمايي كولرگازي 24000 ال جي لازم است بدانيم كه عموم اسپليت ها از دو قسمت مجزا تحت عنوان پنل داخلي و پنل خارجي ساخته شده است. پس لازم است كه براي جانمايي هر دو قسمت تدابير لازم را در نظر بگيريد تا خروجي كولرگازي هوايي سرد و خنك و عاري از ريزگردهاي موجود در داخل و خارج ساختمان باشد.

 

محل نصب كولر گازي ال جي 24000 براي پنل داخلي

در اين مقاله صرفا به توضيح محل نصب اسپليت ها خواهيم پرداخت. چرا كه به غير اين نوع مدل كولرگازي سيستمهاي ديگري مثل كولرگازي ايستاده كولرگازي پرتابل و داكت اسپليت ها توليد شده اند.

پنل داخلي كولرگازي ال جي وظيفه پرتاب و هدايت جريان هوا را به داخل محيط برعهده دارد. طي عمليات و واكنشهاي خاص فيزيكي باد در كمپرسور توليد شده و با استفاده از لوله هاي تعبيه شده از قبل باد به سمت پنل داخلي هدايت شده و سپس به بيرون پرتاب ميشود. همچنين اين پنل با استفاده از ترموستات محيطي نصب شده در آن دماي محيط را اندازه گيري كرده و به طور مرتب به برد سيستم گزارش ميدهد تا دماي باد با محيط متناسب شود و يا در زمانهايي كه بطور دستي دما را زياد يا كم ميكنيد توسط اين ترموستات در كولرگازي 24000 ال جي تغييرات لازم جهت سرد و يا گرم شدن محيط صورت گيرد.

بادي كه به بيرون پرتاب ميشود توسط پره هاي مخصوص تعبيه شده روي پنل ميتواند بطور ثابت در يك جهت و يا بطور متغير و متناوب از بالا به پايين و يا برعكس پرتاب شود تا محيط را بصورت يكنواخت تر خنك نمايد.

 منبع:

https://banehentekhab.com/كولر-گازي/كولر-گازي-lg/كولر-گازي-ال-جي-24000-اينورتر-و-كم-مصرف-a-بيگ-اينورتر-فروشگاه.html

 منابع:


shorturl.at/zHIMP

https://tinyurl.com/vjjcyx4

https://bit.ly/2s4pm7C

https://is.gd/XZjfPy

https://v.ht/5H9Y

http://i3t.ir/dmEdm

http://gg.gg/fzbex

https://opizo.com/jVKxUE

http://bit.do/fj2kt

 

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/8/21 ساعت: ۱۶ توسط:gree-air-conditione :